trist update, läs om ni vill

Känner att min blogg inte varit allt för intressant på sistone, då Noel varit sjuk och vi nu alla är det. man saknar lixom orken till allt och då man hittar någon liten gnutta så lägger man den ju dess värre inte på bloggen.

imorse vaknade jag upp pigg faktiskt, men med spikar i huvudet och syra i ögonen. Noel har gråtit sedan vi kom ner imorse, varken gröt, välling eller ens fruktdryck ville gå ner i honom. han har en sådan rosselhosta som man hör skär till i halsen för honom, då han gråter till efter varje hostattack, stackars liten bebis. och vad kan man som mamma göra ingenting? och då man själv är sjuk så orkar man ingenting heller.

tror johan skulle jobba lite ute på gården idag, vore ju faktiskt skönt om det skulle krisa till för en stund. själv skulle jag vilja åka och handla i lugn och ro, får se hur eftermiddagen ser ut. har gjort ett matschema för 3veckor framöver, helt perfekt då man kan ta fram och planera middagen dagen innan. ska även börja laga nyttig mat och ha en massa sallad till, wish me luck..

nej, nu måste jag slänga i mig en kopp kaffe.. ajuste, noel sover igen. han var så skrikig och trött att jag vaggade om honom efter ca 1 timme vaken. är ju tydigt att dom behöver mer sömn då dom är sjuka också slipper dom ha ont då dom sover.. febern är iaf borta, tack o lov.

jaja, ut och njut i solen mer er! : )

Denise - Ännu en mammablogg skriver:

hoppas ni blir bättre snart!



sv: Ja han är ett matvrak ahha :D Ja du glömde nog skriva det :) desamma!

Emma skriver:

Stackarn! Va sa läkaren? Tog de RS-prov? Vi fick precis Vera att Kicken har RS-virus, hemsk hosta och ansträngd andning :-( Synd om de små när de är sjuka.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar