våffeldagen

Vi åt faktiskt också våfflor till middag idag. men jag kände varken för att lägga upp det snyggt på tallriken eller vänta nå mycket längre på att få äta, så att jag tyckte det var värt att lägga upp en bild på det. Ni får helt enkelt tro mig!

Denise - Ännu en mammablogg skriver:

sv: Haha ja precis, tror dom gör det medvetet haha :D Dumkorvar!



Men ni är verkligen lika, syns direkt att du är hans mamma :) Till skillnad på mig och Wilgot haha :P

ewe skriver:

Tack för hjälpen, ska testa nu :D

Sara med familj skriver:

Okej! konstigt att dem inte informerar om såna saker OM han nu skulle haft det. När vi åkte in så var det en bebis som var 4 månader som fick åka hem dagen efter redan, men ju äldre ju bättre tar dem viruset oftast och inte behöver sjukvård.



Han är bra söt, lill Noel! Charmtrollet!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar