ajajaj

fyfan vilken jävla skit dag. haft så satans ont i ryggen så jag inte orkat eller kunnat göra någonting. värken sitter fortfarande i och jag klarar knappt av att sitta vid datorn, bara soffläge som gäller.

imorgon har jag lust att ta med Nolle på en liten tur till Timrå gårdsbutik, om ryggen är bättre dvs. annars blir det väl ännu en ligga inne dag hemma, vilket inte blir så mycket ligga då Noel är överallt och ställer sig upp hela tiden, vinkar och tappar taget = grin.

kanske uppdaterar något smaskigt senare, eller så blir det imorgon. snart Håkans bar! : )

Denise - Ännu en mammablogg skriver:

sv: Jo jag funderar på att äta middag jag med, för jag är verkligen skit hungrig haha. Sen tar det nog ett tag innan magen vänjer sig :) skönt att du gått ner allt :) grattis :)

Evelina - Gravid i v37 <3 skriver:

Gud vilken söt blogg du hade, supersött med hjärtan som faller ned.

Denise - Ännu en mammablogg skriver:

sv: Jo jag tror det med, ska nog ta mig något att äta nu efter en dag med 3 shakes och 2 frukter haha :D



Du som är så nyttig kan ju komma med lite tips åt mig som har noll erfarenhet av nyttig mat. Äter inte något från havet så det kan du skippa ;) Men några lätta ting som man kan äta till lunch osv :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar