det blir bättre

Sorry för taskig update på senaste tiden. statistiken har skjunkit med hälften, men vad gör det? antar att jag haft bättre saker för mig än att blogga. och varför skiva om en massa skit bara för att? jag tänker iaf baka ikväll då Noel somnat, efter vi fixat klart dopkorten.. om det nu finns någon tid över. Så isf kommer det upp ett nytt smaskigt recept ikväll.. : )

jess skriver:

i know gumman! tack för de:).. ja du frövärkarna har dragit på igen nu så ska lägga mig och vila. Hon hade sjukigt jätte mycket nu när vi var hos barnmorskan han kände bara käkarna så hon ligger där hon ska :D.. ja helt sjukt carr! Vi på altan med bebisarna,grilla, ta sig en kall och bli brun av solen. Komemr bli så sjukt bra sommar carr!.. vi och våra bebisar. Ringer så fort det är på g puss älskar dig <3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar