för lite tid

Det blir mindre och mindre egentid på dagarna. Noel somnade för 40min sedan och inte fören nu får jag tid att sätta mig ner. även fast jag är jävligt noga att hålla efter här hemma och låter knappt ett glas stå framme på bordet så är det ändå tusen saker som måste göras under hans vila. diskmaskin ut+in, hänga tvätt, vika in tvätt, dammsuga, torka, planera inför Noels lunch osv.

Sedan sover han ju nu bara max 2 timmar under dagen, han skulle kunna sova mycket mer och sover utan problem 2-3timmar rakt av ute i vagnen, men då sover han inte hela nätterna och jag har märkt ett starkt sammanband mellan då han vaknar på natten och då jag låtit honom sova mycket under dagarna. men ja, samtidigt så får man ju mer sällskap nu då han blivit äldre, men man hade ju inte klagat på 30min extra egentid under dagarna.

Hur sover era 8 månders och där omkring under dagarna och nätterna?

Marih skriver:

När min Amanda var 8månader sov hon 1pass om dagen på 2timmar. Det passet var runt lunch. Hon sover fortfarande runt lunch men numera ska manvara glad om det är 30-45minuter...Det blir mindre och mindre egentid!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar