jäää

Idag är jag trött, eller egentligen helt körd. Anna-karin, Lasse och barnen kom över igår kväll och det blev några glas whiskey och lite vin, inte några stora mängder, men alldeles för mycket för att man ska orka någonting alls.

vid tre blir det middag hos pappa iaf, det blir trevligt och det längtar vi efter!

btw.. vägde mig idag och jag har nått min målvikt, what? ja.. jag blev så jävla förvånad själv har inte vägt mig på ett tag och nu hade jag tydligen gått ner mina två sista kilon, alltså sex kilo sammanlagt. äter ju middag, ibland lunch och mellanmål kombinerat med nutrilett, frossar sönder på helgerna och tar en promenad extra varje/varannan dag. bara man väljer bort de feta såserna, äter mindre, mer grönsaker och inga mackor och sånt har visst gjort sist.. det här är lyyyycka! : )

KIKKI skriver:

oh grattis :D härligt att du nått din målvikt, duktig tjej :D nu kan du vara MER än nöjd!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar