back on track

Det har varit lite dålig uppdatering under veckan och det har berott på ett felande internet, som nu är löst. Vi har iallafall hunnit med en fika dejt med Jessica och Ebba-lii, drakborgen, en övernattning, glögg och godmat i huli, en shopping dag med hela familjen på birsta och några ensamma dödagar här hemma, en massa mil från allt och utan internet, självmord kändes stundvis som den enda lösningen.. men vi överlevde och klev ut ur eländet starkare än någonsin, sjukt vad man kan uppskatta saker som tidigare var självklara.

Noel har åkt på någon släng av magsjuka, spydde rejält två gånger i söndags, sedan var det uppehåll igår för att komma tillbaka en gång inatt och imorse. Dålig aptit, men leker på som vanligt och nu på eftermiddagen har han ätit igen allt han förlorat och vi hoppas på en bra natt och en frisk pojke igen.

Airbagen är äntligen ur våran bil och jag riktigt längtar till min och Nolles första biltur tillsammans, jag har lixom fått för mig att det kommer bli tusen ggr enklare att slippa en skrikande och ledsen unge i ett mörkt baksäte påväg hem på eftermiddagarna.

Löshåret kom också någon gång förra veckan och råkade vara exakt min nuvarande hårfärg, ibland har även jag turen på min sida.

fyrahundra nya blogginlägg att läsa, jag har det jag gör.. och det känns så jävla underbart, länge leve internet!


Sandra skriver:

tjusigt hår! och vilken fin färg! :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar