beställt till hallen


Beställt från unikdekor och ska sitta ovanför våran hylla i hallen och det kommer bli så fint.. synd att leveranstiden var 3veckor : /


Anna skriver:

hejsan fin blogg :)

allt bra idag?

vill du tjäna extra pengar ?? isf trycker du på annonserna ovanför min header :)) om inte ha en bra dag ! <3

evve skriver:

så fint!

lucke skriver:

Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :P

Emelie skriver:

Fin blogg!:)

Maria Karlsson skriver:

Jättefin blogg du har :D



Hoppas du får en underbar dag :)

Cissi skriver:

jobbigt med så lång lev. tid :(

Liten skriver:

Har kikat lite i din blogg, ni verkar ha ett kanonfint hem, tror väggtexten kommer passa fint i er hall =)

evve skriver:

s: ja verkligen!

tack detsamma :D

Anonym skriver:

ja men just , det har du så rätt i ;) :o får tänka mig för. vet ju att jag ALLTID ångrar mig när jag färgat bort mitt blonda ;p


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar