så var det gjort.

Har beställt nytt löshår, äntligen.. har slitit på det här sedan i maj och funderat på nytt sedan i september. Okej, det kanske möjligtvis inte är den allra bästa månaden att beställa så här inför jul och allt, men ska man vänta till en bra tidpunkt så får man inte göra annat än vänta, det är något jag lärt mig. så ja nu slog jag tag i saken och så fick det bli, bära eller brista..

Blev den mörkbruna nyansen iallafall, fast jag egentligen helst velat haft den i hasselnöt. Men blir nog lättare att försöka färga både mitt hår och löshåret tillsammans i en sådan färg, annars lär det bara bli en massa olika nyanser och skit av alltihopa. Aja, så nu blir det havregrynsgröt fram till påsk. (nej, så dyrt blev det inte, endast(?) 900 riksdaler och självklart från rapunzel)




Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar