våran vecka

Just nu infinner det sig en sån otroligt skön jävla känsla inuti min kropp, huset är städat, liten sover och jag sitter här i lugn och ro, dricker en kopp kaffe och bränner en ny skiva till bilen. Så simpelt kan någonting bra vara.

Imorgon ska mammaligan (Jag, Emma, Kikki och Jessica) träffas hemma hos Emma i Liden, vi ska grilla lite korv ute till mellis, dricka kaffe och umgås : )

På fredag ska jag till komvux och söka in nya kurser till våren, sjukt taggad.

På lördag kommer Tobbe och hans tjej hit, kanske Noels kusin Fanny följer med om vi har tur.

..Sedan ska jag och Nolle fotas av Emmelie Åslin den 4december, längtar nå fruktansvärt.

Cattas liv och tankar skriver:

Vad kul med fotografering! Emmelie är ju fantastiskt duktig!!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar