drakborgen och boom

Idag har vi tillbringat dagen i birsta, mötte upp Jessica, Jocke och Ebba-lii på drakborgen och sedan blev det ett efterlängtat besök på nya boom. Var ju där förra helgen och köpte en present till min mamma, utan varken pengar eller tid att hitta någonting åt mig själv. Så idag var dagen här, dagen D, dagen jag längtat så innerligt till.. dagen jag skulle få besöka boom, strosa runt i timmar och göra tusentals fynd, eller? jo, vi var där, men allt jag hade spanat ut tidigare var av någon anledning borta, varför hittar man aldrig något då man väl kan handla?

Kom iallafall hem med ett smideshjärta till köket, en lykta till vardagsrummet, siffror till min blivande adventljusstake och en annan liten träsak man fäster saker i. Hade även tänkt köpa ett superfint fruktfat som vi även laddade upp med frukt till på willys, men vad händer? jo, den glöms där.. obetald tack och lov, men ändå.. den fattas mig.
 




Anonym skriver:

jättefina grejer ;)

jess skriver:

snyggt carr!!!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar