en kväll på stan

Igår eftermiddag drog vi ner på stan
för att möta upp Jonas, Fia & Liam. Noel åt lite "the grillkorv" på allstar & drack cola, medan vi drack öl.. alla glada alla nöjda. Skämde mest troligen ut mig för hela stället, då jag hoppade på ett ben över hela räcket, då Noel smitit under räcket & sprang ut mitt i vägen.. usch, tur man är snabb & smidig(?) Johan.. och resten av stället för den delen, garvade nog halvt ihjäl sig av min smidighet.. men Noel klarade sig oskadd & det är ju ändå det som räknas. Det var nog mycket alla dessa mammakänslor som bidrog till detta magnefika hopp.. :)

Sedan gick vi vidare till verandan där det spelades musik på stora scenen. Noel rockade loss & dansade, åt en glass & vi avnjöt ännu en kall. Sedan kom Jonas, Fia & Liam & vi fick efter en promenad Noel att somna i vagnen, så då satt vi oss ner i lugn & ro på jops & umgicks lite, innan vi tog bussen vid tio hem.

Var underbart sommarväder & en riktig kanon kväll rakt igenom.. :) Tror även att vi har semester tillsammans nu, fast jag är inte säker.. Haha. Fick precis för mig att Johan nämt någonting om arbete? tror det bara var en dag eller så, annars så är vi lediga tillsammans nu tills nästa söndag.. Great! :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar