första semesterdagen

Blivit dåligt uppdaterat under helgen som alltid.. men vi lever iallafall & haft en trevlig helg tillsammans hemma. I fredags var jag & Noel ner till Emma & Anton, pojkarna busade på som vanligt & vi surrade som vanligt ;b I Lördags skulle Johan & Noel arbeta lite, men då vi kom ner till lögdö så spöregnade det, satt det gick inte att gräva.. så vi åkte på fyndlagret istället & jag köpte mig två stycken kaffekoppar :b Igårkväll satt jag flera timmar & skrev slutprovet på naturkunskapen, lämnade dock in 1½ timme innan, men jag tror det duger iallafall.. så idag är det bara att logga in & kolla resultat som gäller.

Jag & Noel börjar våran semester tillsammans idag & vi ska sitta & leta lite aktiviteter & stugor att boka tills nästa vecka eller nästnästa. Är sugen på hornslandet, med fiske, bad & allt annat som finns där.. sist jag var där så bodde vi i husvagn & de enda "stugorna" som fanns där var hotellstugor, som mer såg ut som små lyxiga hus & de gick lös på 1000kr natten & det kan vi lika gärna ta in på ett hotell för ;b (hornslandet ligger strax utanför huddik, vilket betyder dollarstore + albert och herbert om vi skulle bestämma oss för att åka hit :b)

Jaja, nu ropar Nolle på mig.. hörs på sen :b



Noel och Anton i fredags! :)



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar