hemma vid igen

Äntligen hemma igen, gud så skönt.. känns som jag aldrig kommer åka hemifrån igen, haha. Gårdagskvällen var kanon, först strosade jag & Johan på lite själva, drack lite öl & käkade gott på jacks bar, revbensspjäll glacerade med jack daniells & oxfilé to die for & sedan mötte vi upp lite annat folk. Johan blev lite små kaxig på slutet av kvällen & dömde ut lite brats killar, Haha. sjukt kul. Barnvaktningen hade som väntat gått kanon & han hade inte ens märkt av att vi varit borta, skönt att det är så. Innan vi åkte hemöver så köpte jag med mig tre nya blommor till vardagsrumsfönstret & ställde bort de gamla rosplastblommorna jag haft där sedan vi flyttade hit, blev som ett helt nytt rum :) Jaja, nu ska vi duka fram till lite ostbricka & ta ett glas vin. Imorgon blir det som sagt 40års fest i Vallsjön & det ser vi alla sjukt framemot :)





Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar