oh mother

Om några timmar blir det film.. någon hemsk jävel. Förstår inte varför jag ens envisas med att titta på dem, då jag bara blir paranoid & det resulterar i dålig sömn & mardrömmar.. men det är väl den enda spänningen man får nu förtiden & att vara paranoid är bra har jag hört, då är man vaksam & det kan man aldrig bli för mycket. Se bara vad som hänt i Otöya.. hur kunde de i huvudtaget lita på "snuten"? som taget ur en film ju.

"Why does he wear purple Nike shoes? OMG... It's a trap.. Taking fire, need assistance.. Stick together team and follow me!!"

Inte tillräckligt vaksamma..
 
Ska nog se oh mother ikväll, verkar faktiskt grym. Och filmer visar sig aldrig så hemska som efter man sett dem & ska sova, tror nästintill aldrig jag blivit riktigt skrämd utav en film just då jag ser den, utan det är mer då man borstar tänderna själv på nedervåningen & hela tiden förväntar sig att man ska se någon dyka upp i spegeln som det börjar. Detta brukar i regel fortsätta hela den kommande natten.. Jag är en mes då det gäller skräck, men det är så den största anledningen till att jag ens ser på det, hade jag inte blivit berörd så hade jag lika gärna kunna se något drama.

ps. man får skämta om ALLT, då ett sinne för humor är vår viktigaste försvarsmekanism. Istället för att gråta, så kan vi istället skämta bort det jobbiga. Det är ångestdämpande & låter oss uppleva en stundvis frigörelse från allt det tunga. (självklart ska det som skett tas på allvar, men ni fattar?) pang!


Sara- Mamma till Yrla och Noel skriver:

kunde inte sagt de bättre själv


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar