semesterstrosande

Har haft en underbar dag i stan tillsammans med Noel & min mamma. Kom in till henne redan vid halv 8, käkade lite frukost, vilade & gjorde oss klar för en heldag på stan. Startade med en burgare & en kall på o'learys.. bad till gudarna att Noel skulle vilja sitta ner åtminstonde tio sekunder, men det gick inte & vi fick äta lite i omgångar som vanligt :b

Strosade runt på stan, drack kaffe, åt en glass, kikade på folk, Noel lekte på drakarna & jag shoppade lite.. bl.a. en mjukisdress (nedsatt till 99kr/delen), en grå poncho från gina, en grå tröja (74kr) & ett par jeansshorts (99kr).. riktiga fynd med andra ord. Även ett tvådelat kakfat i lilapastell med vitaprickar, som jag lyckades förstöra ställningen på.. får se om Johan lyckas laga det (60 kr från myrorna).

Liten ville tillslut somna halvt sittandes i vagnen & stadsvandringen avslutades som den så fint startades med en kall öl.. man måste passa på då man liftat med Johan in till stan & inte behövde agera chaufför hem.

En hel lyckad liten semesterdag med andra ord.. men nu är det skönt att vara hemma igen. Kan tycka det är förjävla trevligt att strosa runt på stan en dag, men fan för att kliva ut till denna asfalt vareviga dag.. nej, nu blir vi hemma några dagar igen.

Fick även tillbaka resultatet på naturkunskapen, ett starkt & stabilt G, hade nog hellre tagit ett ostabilt & svagt VG.. men med tanke på att jag pluggade in 3 veckor på 3 dagar, så är jag nöjd ändå. Även fast jag trodde mitt VG resultat på slutprovet skulle väga upp mina tidigare VG:n starkare.. men icke, aja nu är kursen avslutad iallafall & jag har hittat en sån bra kurs jag ska söka in till då jag avslutat studierna efter jul :D

Juste.. Noel blev även påcyklad idag då han sprang ut mitt framför en cyklist.. men det gick bra & killen var så gullig & stannade kvar & pratade med Noel ända tills han hade slutat gråta, sa förlåt & lugnande ner honom. Tur han cyklade sakta & att det gick så bra som det gick iaf! :)

Jaja, bjuder på lite bilder från dagen! :)






Sara- Mamma till Yrla och Noel skriver:

vilka underbara bilder! Låter som ni haft en kanon dag :)



Ja vi får hoppas vi slipper bli gråhåriga :P



Ja min farfar är verkligen bäst :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar