vi lever

Nu var det ett tag sedan jag skrev igen, men dagarna har liksom gått i ett. Den här veckan har vi spenderat i stan hos min mamma, det som var tänkt skulle bli en natt, blev genast fler.. då jag inte fått min kursbok & lika gärna kunde stanna kvar & Johan slipper pendla tusen mil varje dag. I måndags åkte vi först till Noels morfar & hälsade på, sedan mötte jag upp Noels mormor & vi tog en sväng till Norra för att kika lite på djuren & fika. Igår träffade jag Elin & vi gick runt & strosade lite på stan, Noel satt som ett ljus i vagnen flera timmar & jag fyndade mig ett par jeans & två linnen, avslutade kvällen med en efterlängtad solning, tvättade löshåret med mammas dunderinpackning & färgade ögonbryna.. så nu är jag redo för lite gatufesten imorgon med Johan. Pappa ska vara barnvakt & vi tänkte dra ner över mitt på dagen redan, för att sedan hålla oss utanför området då det börjar kosta.. trängsel, blaskig öl & en massa skrikande fjortisar betalar jag gärna inte 800 spänn för ;b Sedan är faktiskt tältet alldeles utanför området ändå det bästa enligt mig. På fredag drar vi hem över igen, för att på lördagen ta med oss hela familjen upp till vallsjön på 40års fest :D

Så den här veckan blir lite semester vecka för mig, men sedan blir det plugg hela nästa vecka, ink kvällarna & möjligen någon natt.. men sedan har vi lite semester tillsammans igen! Jaja, nu ska vi göra oss lite klar, så får vi se vad som händer sen! :)

Sköt om er!


Noel och jag kikar på grisarna

Noel leker på Norra

Träffade Tessan i fredags.. long time no see! :)

Johan fixade frillan på Nolle.. :)


Anna skriver:

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar