dag ut och dag in

Gud vad det är svårt att driva en intressant & läsvärd blogg då man pluggar på distans. Oftast så sitter man ju bara & gör samma sak dag ut & dag in, finns inte så mycket av värde att tillägga känns det som. Jag hinner ju knappt att baka eller fixa i hemmet & de gånger jag väl har tid att göra någonting annat, så har oftast så mycket pluggtid försvunnit den dagen att jag varken har ork eller tid att blogga om dagen :b

Idag och imorgon är dagis stängt iallafall. Och idag har Johan varit hemma med Noel & imorgon är det min tur, kaos. Vet inte hur jag ska hinna med mig, då min kurs som sagt startade en vecka för tidigt & precis då det var som mest med matte b kursen. Så idag har jag pluggat in halva förra veckan & tänkte köra på åtminstonde en timme till. Har suttit i princip non stop hela dagen, men det är en sjukt kul kurs så det går ingen nöd på mig.

För att bidra med något slagt värde i detta inlägg, så kan jag visa er hängkrukan jag hittade på ikea i samma veva som vi köpte kuddarna till Noels myshörna. Slängde i en  murgröna & det blev faktiskt riktigt bra. Man kan aldrig få för mycket blommor.. och jag älskar murgröna. De överlever allt & är billiga.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar