en svängom i stan

Vi (jag & Noel) rullade ner över vid nio tiden. Till skolan för att söka in lite nya kurser (företagsekonomi B, lite kalkylering & liknande.. kung kurser), därefter tog vi en sväng på dollar & jag hittade lite smått för en liten peng. Sedan mötte vi upp Jessica som jobbade på City cross & fikade lite.

Jo, juste Noel vaknade kvart över fyra imorse (inatt?). Det här händer inte ens tänkte jag då ungen inte somnat om vid sex tiden & jag visste att dagen skulle bli ett helvete. Vi gick ner vid sex & jag försökte få honom att somna om i soffan utan framgång. Behöver jag ens tillägga att han vägrade somna i bilen på vägen ner? Så ja, en trött unge & en minst sagt påfrestande dag.. men så kan det gå. Lugn som en filbunke satt han iallafall hos syon & i vagnen på dollar.. sedan brakade det lös lägligt till jag skulle träffa Jessica. Med rädsla av att känna av sin trötthet så sprang han runt överallt & kastade allt kring sig, det gick inte ens att locka honom med en chokladboll, en glass, en bulle eller en dricka. Men nu är vi hemma iallafall & han sover. Blir lite film snart & imorgon kör vi en sväng på ikea & besök hos Noels morfar! :)




Sa jag att jag önskade mig en ny kamera? Är ju nästan pinsamt att lägga upp bilder. En anledning att sakna min telefon, men så även den enda :b



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar