gårdagens middag

Igår rullades det biffar till middag, blandade ner en massa senap & tomatpuré i dem, sådär i all hast & det blev faktiskt svin bra. Kan verkligen rekommendera senapen iallafall.. och stark ska den vara, ingen johnnys. Annars kan jag tipsa er om att blanda ner riven västerbottenost i biffarna om ni vill lyxa till det lite, fetaost eller ädelost är också gott. Hackade  oliver och/eller soltorkade tomater lär funka kalas med fetaosten. Annars är de nästan som godast med en enkel kryddning av svartpeppar, salt & pressad vitlök. (ev. en gnutta sambal oelek).

(Har lånat mammas kamera, eftersom jag ska knäppa lite bilder på Noel till julkorten & min inte alls lämpar sig för det.. eller någonting alls. Tänkte önska mig en ny i julklapp, men nu ska jag tatuera mig istället.. så tack för lånet mamma, jag behåller den :b )



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar