jul i vårt hus

Nu är det jul här hemma, härligt. Nu inväntar vi bara snön & lite mer julkänsla. Idag fick mamma vara lite barnvakt till Noel, medan jag pluggade & skickade in det sista på Administrations kursen. Imorgon startar jag Företagsekonomi B & Affärsjuridik, ska försöka plugga in alla fem veckors kurser på två-tre veckor nu, har skrivit upp en schema som jag tror kommer fungera bra. Vill bara bli färdig med det här nu!

Ska kika lite tv nu innan sängen kallar..







Emma s skriver:

Åh va fint det blev! Jätte fina köksgardiner. Föresten så hittade jag ännu fler av dina gardiner här igår då jag höll på. Bruna (längder tror jag) med röda, gröna och gula löv. Tog inte upp den och kollade men såg på en gång att det var dina. Är du med på vilka jag menar? Fast jag antar att det inte är någon brådis med dem nu...du hade nog hellre velat haft den för 3 månader sedan, sorry! Har inte ska bra koll på grejerna :/



Jo men om vi har vägarna förbi stan så följer vi gärna med :) jag återkommer i så fall :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar