kompisnallen

Vem satt inte & pluggade till 23 igår om inte jag. Känns hyfsat värt det just nu kan jag säga. Im back on track! Ska suga i mig en kopp kaffe, trycka i mig ett äpple & kika lite inredning nu en stund. Har världens jävla ideér, måste bara inskaffa lite vitfärg & lite små fix, får se om det finns att hitta gratis någonstans annars såg jag att det fanns billig på blocket. Ni får se vad det är då det är färdigt, vilket förhoppningsvis inte dröjer allt för länge(?!)

Världens sötaste unge har fastnat för en nalle tillslut, han har ju aldrg varit för att ha varken nalle eller snutte, utan bara tutten som då tagit över allt. "Noels kompis Nalle" heter han & idag fick han följa med till dagis iklädd mössa & jacka. Herregud vad trodde jag att nallen skulle ut i kylan helt naken. "Tokigt" tyckte Noel.

Imorgon & torsdag är Noel ledig & vi ska tillbringa dessa två dagar i staden. Får se om vi kanske ska leka med Sandra & barnen imorgon, har inte planerat in någonting. Men tror vi ska ge oss på sångstunden på kulturmagasinet kl 15 iallafall. Pappan har fått en farsdagspresent som han ska använda sig utav imorgon kväll & jag tänkte väl agera lite chaufför åt honom, sedan blir det en massa plugg på kvällen.

Nej, nu ska det kikas lite inredning en trettio minuter innan vi kör igång med pluggningen. Har fått max resultat på allt hittills, så måste spika resten nu också. Kursslut på söndag!




Sofia skriver:

Aw vad söt! Och jäklar vad duktig du är med plugget, kör hårt bruden :D

KIKKI skriver:

Men klart nallen ska ha kläder på sig utomhus Noel! Bra du har koll på mamma som inte verkar ha riktigt koll på det där ;)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar