snurrande tankar & en massa plugg

Plugg, plugg, plugg. Är väl inne på min tionde kaffekopp & är snart färdig med förra veckans uppgifter, sedan är det bara att hoppa på den här veckans. Startade morgonen med ett samtal med Jessica, önskar jag kunde skriva ut vad vi pratade om, men vad äre för fel på folk? Hur kan somliga punda & fullständigt skita i sina liv då de har valt att skaffa barn. Stackars, stackars små oskyldiga barn.. önskar jag kunde låta er alla bo här. Funderade starkt ett tag på att ha familjehem, eller åtminstonde vara kontaktfamilj. Någon som vet var man kan skänka leksaker & kläder som julklappar till barn förresten? Har hur mycket som helst & dessa små pengar man får för det saknar för mig värde, då det kan göra så mycket för någon som verkligen behöver det. Någon som vet? har sökt en massa på internet & hittade bara hoppets stjärna, men jag hade faktiskt hellre sett att det gick inom Sverige, helst iallafall.

Nej, nu ska jag försöka koppla bort allt skit som är i världen & fortsätta med administrationskursen. Har även pysslat ihop en liten sak idag som någon säkerligen kommer bli glad över på söndag. Nej, en kopp till behövs nog. Har extrem mensvärk, är trött & har en massa att göra innan grabbarna kommer hem! :)


Emma s skriver:

Therese Eriksson skrev på fb att kvinnojouren sökte kläder och julklappar. Kolla med henne, hon verkade veta mer. Fint gjort av dig Carro!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar