tack för idag, slut för idag.

Nej, vet ni vad.. nu gör jag kväll. Var längesen jag slutade att plugga såhär tidigt, har verkligen varit mycket på sistonde & är väl det fortfarande med. Imorgon ska jag ha det muntliga samtalet på matte b kursen & jag hoppas innerligt att jag blir godkänd. Vill och behöver verkligen få den ur mitt liv just nu, har fan inte tid att tänka på den också. Värsta kursen ever.

Fortsätter även att söka jobb & har sökt en tre stycken i veckan. Jag tänker inte ta tillbaka mitt "ett arbete kan man fixa på en månad, om man slutar vara så kräsen & faktiskt söker allt" MEN.. jag kan säga så mycket som att det är liiiite svårare då man är kräsen & endast söker de jobben jag inte kunde få innan studierna. Vilket fall så blir mitt CV bara bättre & bättre efter varje kurs, så får se det så istället. Hade varit kung att jobba heltid & kunna förlänga & förkorta som man ville utan att vara beroende utav CSN. Så håll tummarna för mig nu att någon hör av sig! :)

Delar med mig utav en bild som Lennie knäppte på mig igår, då jag låg & tittade på Barnen i bullerbyn i Noels lekhörna. Älskar verkligen allt från Astrid Lindgren, men speciellt Bullerbyn & Emil i Lönneberga, hade gjort allt i min värld för att få växa upp i Bullerbyn.. eller möjligen i Katthult.

Nu ska jag mysa ner mig bredvid Johans svettiga buk & låta han tycka synd om mig & min påtagliga mensvärk..

Adjöken adjö


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar