allt på en gång

Idag har vi strosat på stan lite med Fia & Liam, sedan mötte vi upp Emma & barnen för lite sång & lekstund på kulturmagasinet, dit kommer vi försöka tajma in att gå fler gånger, kanon! :) Sedan hämtade Johan upp oss på stan & vi åkte för att hyra lite film & köpa lite gotta till kvällen (mitt nya liv.. ja vet.. på måndag). Nu sover liten här bredvid mig i soffan hos Noels mormor & jag har laddat upp med en massa tända ljus & godis. Pappan är faktiskt på pokerturnering ikväll, som han fick av oss i farsdagspresent. Är en satellit så vi håller tummarna för att han går vidare till vinterpokalen nästa fredag. Då ska jag personligen stå på plats & heja fram honom till vinst. Lite fotbollsfru känsla kan jag tänka mig. 

Nu ska jag slå på Alice i underlandet med Johnny Depp & skriva lite på Administrationen! Känns inte som det är någon idé att slå igen ögonen fören Johan ragglar in vid ett tiden. Imorgon blir det drakborgen med Sandra & barnen. Kalas dagar tycker jag & Nolle! :)




Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar