trötta gänget

Inatt hade vi en riktig skit natt, är ju inte så ofta nuförtiden det händer.. eller aldrig i princip, inte pgr av Noel iallafall. Först kunde jag inte somna, tittade på klockan halv tre & gick upp för att kissa för hundrade gången. Hinner knappt lägga mig fören jag hör små trippande steg. Noel var vaken & det fortsatte han att vara till klockan fem. Somnade sedan om i två timmar & sedan var det morgon. Jag var trött. Noel var trött. Så vi bestämde oss för att stanna hemma idag, har legat i soffan & försökt att vila, men det fungerar ju självklart inte. Nu tänkte jag försöka plugga lite, eller jag måste få några timmar nu. Bara hålla tummarna att han vill roa sig lite själv, somna vägrar han göra. Övertrött I guess & jag orkar inte kämpa mer.

Nu har han lagt sig i soffan iallafall & är tyst. Kära gud låt honom få sova lite, för allas skull. Har helt sjukt mycket att plugga & imorgon ska vi vara lediga tillsammans med Jessica & Ebbis. Känns som man inte hinner med varken sig själv eller sina kompisar längre & en snabbkaffe med dem på kvällen är ju inte ett alternativ direkt. Alla har ju sina egna liv också, som de knappt heller hinner med. Men snart får vi Fia & Jonas som grannar iallafall, tror de kommer få dras mycket med mig på kvällarna :b

Ja, nu sitter skrotet bredvid mig igen & säger "mamma tar räjjserbilen till jobbet, mamma jobbar datorn" & "Nej, mamma illa.. nej, åh mamma illa" också pekar han på ett litet brännsår jag har på armen :b Haha. Goskiten!

Emma s skriver:

Imorgon är vi upptagen så vi hinner nog inte med det. Vi siktar in oss på nästa vecka istället. Hoppas Noel kunde sova något. Tokiga små troll :)

Fia skriver:

Haha det är lugnt det! ;P Jag kmr dö av tristess om jag inte får surra av mig! haha


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar