febrig kille

Igår kväll vaknade Noel & var jätte ledsen. Vi tog då ner honom, då vi kände att han var väldigt varm. Tog tempen & ja 39 graders feber hade stackarn. Så idag är pappan hemma med honom, det uppskattar vi stort. Blev lite orolig igår kväll faktiskt & den första tanken var inte att min lillakille hade feber, utan hur i helvete jag skulle hinna med mig.
 
Nästa vecka är sista veckan med matte B & jag har säkert femton diagnoser (med 6-12 frågor på varje) att göra, en redovisningsuppgift som jag hållit på med i en hel dag, kväll & natt och ändå inte är färdig med. Sedan ska det skrivas två slutprov, varav ett webbprov på en 6 timmar & ett skriftligt prov. Ska så även hinna träna till slutprovet & till den muntliga redovisningen, då jag ska förstå vad jag gjort & kunna förklara det. Som pricken över i:et så startar ju även min administrationskurs på måndag, då jag ska läsa de lite parallellt en vecka, lägligt.. förstår inte alls hur det kunnat bli så faktiskt.

I eftermiddag ska jag bara sätta mig & titta på en massa "fröken matte" & anteckna allt viktigt de säger, så jag är förberedd till slutprovet... Och nu, måste jag beta av alla diagnoserna & göra färdigt redovisningsuppgiften.. puh!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar