"fröken matte" föreläser

Idag har jag kört lite "hemma föreläsning", har suttit & kikat igenom de flesta av fröken mattes filmer & antecknat ner det viktigaste & små stödord, som jag ska kunna ha bredvid mig som hjälp då slutprovet ska skrivas. Så det inte blir som sist, då jag i panik bläddrade sönder hela boken & det tog upp halva min tid. Det låter möjligen väldigt simpelt att få skriva slutprov hemma & ha boken tillgänglig.. men så är inte fallet. Det går på tid & man måste ha ett sådant pass högt tempo för att hinna med sig, att det vore helt omöjligt om man inte hade allt inläst. Tror det så även skulle ta en 6-8 timmar, så det är ju betydligt större än ett vanligt slutprov.

De mesta börjar faktiskt falla på plats nu, men vet att uppgifterna på provet oftast är svårare än de talen de går igenom på dessa filmer, så måste nog kika igenom boken några extra gånger.

Nu ska det snart börja förberdas lite middag.. och tror inte ens jag behöver plugga ikväll.. kanske. Blir film vilket fall som helst! :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar