Jul på jotex.

Jag är en sån där person som börjar planera inför nästa jul redan i januari, typ. Och bland det bästa jag vet är nog då jotex släpper sitt julnummer. Då placerar jag mig i soffan & går noggrant igenom sida för sida, för att skriva beställningar, ångra mig, skriva en ny, för att sedan ångra mig igen & åter igen se igenom allt för en tusende gång.

Eftersom jag vet hur lång leveranstid det brukar vara & hur snabbt allting tar slut, så tänkte jag spara er lite tid & helt enkelt lägga upp de tre snyggaste gardinerna åt er. Hade det inte varit för att jag köpte nya köksgardiner förra året, så hade jag köpt någon av dessa två i år. Däremot så är jag sugen på de röda till vardagsrummet & alla dessa ljusstakar i vitt trä.

Så in med er & lägg en beställning redan idag, så slipper ni gråta då allt tagit slut, eller då gardinerna levereras lagomt till dagarna innan jul. (För gardinerna ska upp till första advent, som absolut senast ;b)

När är det okej att spela julmusik förresten? Vore det helt sjukt om jag körde igång med lite glögg & Tommy Körberg redan i helgen?


Så får det bli.

Anna-karin skriver:

Kan säga att dom röd/gråa långgardinerna är mkt fina.Dom har just anlänt här;)Julmusik och glögg...jag kommer ner till helgen älskar glögg:)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar