livskvalité

Den här helgen har varit kanon. I fredags så blev det bara en massa plugg för min del, mindre kul men fick en hel del undanstökat, så jag kunde ta ledig resten av helgen. På lördagen var vi in till Noels mormor på kalas & sedan lånade vi med oss Noels kusin Fanny hem hit & bjöd brorsan & Östman på min grymma whiskysås.. ink kött & annat till, såklart! (även om den är god att bara surpla som den är) Barnen lekte på som aldrig förr, åt gomat, myste i soffan & såg på film. Imorse klev vi upp vid åtta & dukade upp världens söndagsfrukost, som jag trodde vi satt tillsammans & åt i 1 timme & 20 minuter.. fast det i själva verket "bara" var 20 minuter då klockorna gick olika.. härlig tidsuppfattning jag vet. Sa till Johan "helt otroligt att Noel suttit still så länge vid bordet", haha.. skyller på tröttheten :b

Barnen busade på några timmar till, sedan gjorde vi oss klara för drakborgen, vilket uppskattades stort av de båda. Efter drakborgen blev det lite middag på max & slutligen kalas hos Noels farmor, då både farmor & hans faster fyllt år.

Nu är vi iallafall hemma & jag har skrivit klart de sista på matten, nu är det bara att ladda inför slutprovet.. och jag är så sjuuuuukt nervös, shit.. trodde inte ens jag kunde bli det längre, men tydligen. Jaja, huvesaken man gör sitt bästa, men det är fan svårt.

Nu blir det film med Johan & Lennie.. kanon avslut på en annars bra helg! :) Hoppas ni haft en bra helg, med pumpor, häxor, blod & allt vad det kan vara :b






Måste önska mig en ny kamera i julklapp, att den jag använder just nu kostade 600 spänn redan för över ett år sedan säger nog sitt :b Bilderna blir ju rentutsagt skit & min telefonkamera med skit-touch använder jag inte längre, utan att återgått till min gamla vanliga telefon, som man kan lita på i alla lägen... en utan kamera.



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar