röd rabatt från jotex

Då jag köpte allers julmagasin för några dagar sedan, så fick man med en liten rabattkupong på jotex. Hela 50% på den dyraste varan var det. Då jag sedan insåg att det inte alls var förra året jag köpte julgardinerna till köket, utan förrförra & jag inte ens hade några till vardagsrummet, så fick det faktiskt bli en liten beställning iaf.

Så istället för 378,-, så fick jag dessa två längder för ynka 189,-. Helt klart överenskomligt. När får man börja sätta upp julgardiner egentligen, som allra, allra tidigast. Så pass tidigt att många kan anse det vara lite sjukt, men ändå inte ta en för spritt språngande galen. I helgen? nästa? ännu nästa?



Moa skriver:

Hehe verkar lite ivrig ;) Jag är också riktigt sugen på att byta gardiner men ska försöka hålla mig till helgen innan advent. Kan bli svårt.. :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar