still going strong

Vi fick lite sovmorgon imorse, så fruktansvärt välbehövligt. Främst för min nacke som är helt förstörd av allt datasittande, men så även för min energi som varit i botten. Men idag är jag pigg som bara fan & om några timmar gör jag helg! Gud vad jag ska gå ut i eftermiddag, kommer bli så sjukt skönt att få andas lite frisk luft efter en veckas intensivt pluggande.

Har lagt upp en pluggschema & jag ligger faktiskt bra till. Är i princip färdig med allt, lite diagnoser kvar & så. Men sedan vill jag ha minst två dagar att träna till slutprovet på, vilket jag aldrig gjort tidigare.. men det känns faktiskt som det behövs i den här kursen.

Idag är det fullfart här hemma igen. Imorse hade han lite feber, men som han sprungit runt, så tror jag nog den kommer vara helt borta i eftermiddag. Just nu är grabbarna & handlar, whisky & kalvfond.. i helgen blire whiskymarinad & whiskysås.. nå sjukt gott!




Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar