en liten dos glädje!

Blev glatt överraskad nyss då jag öppnade mailen. Några små ord som gav mitt självförtroende en spark i rätt riktning & oavsett om det går vägen eller ej.. så bevisade detta någonting viktigt för mig själv. Nu är det bara att hålla tummarna stenhårt för mig, eller oss.. hela familjen skulle bli positivt påverkade om detta gick i lås. Mitt inre skriker att det inte finns en chans, samtidigt som någonting djupare viskar.. "klart det gör, det finns alltid en chans". Ja, vill inte avslöja mig mer om detta, mer än att jag är glad nu, oavsett hur detta slutar.

Har även tok pluggat matte idag. Kan inte fatta att jag inte har några kärnämnes kurser kvar efter nästa vecka, så fruktansvärt jävla skönt. Något som inte är skönt är min satans mensvärk. Måste börja förbereda middagen nu också, men hellst hade jag bara lagt mig på soffan. Känns som jag ska slopa pluggningen ikväll faktiskt & bara fläka ut mig i tresitsen istället.




Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar