gratis presentkort från gratisbio


Gillar du också att få saker gratis?
då tycker jag att du ska bli medlem på gratisbio. Precis som namnet tyder på så kan du få biobiljetter helt gratis, men även gratis presentkort, på bl.a h&m, nelly, gina tricot, lindex, kicks, Ica, Panduro och ett flertal andra. Dessa gratis saker får du enkelt genom att samla in poäng. Du kan så även ta del utav varuprover och andra roligheter! Bara genom att klicka här så får du en massa extra poäng genom mig.

Välkommen att bli beroende och lycka till med ditt poängsamlande! :)


Emma s skriver:

Tack Carro. Men det är nog du också värd :) Ja jag hoppas att allt ska gå bra.. Både för mig och barnen :) Ditt te blev föresten kvar här hos oss. Jag skrev en kapp med ditt namn och ställde det på köksbänken. Du kan ju hälsa johan :) kram




Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar