kaos i min hjärna


Tror jag kan ha tagit mig lite vatten över huvudet då jag sökt lite jobb & tänkte kombinera med skolan. För Matematik B & Företagsekonomi B kommer nog ta upp all min tid iallafall ser det ut som.. men först ska jag slutföra den sista kärnämneskursen Matematik A, får se hur detta kommer gå på distans, då alla i min omgivning suger på matte & jag inte lär ha någon att fråga. Håller fortfarande tummarna för de jobben jag sökt, även om jag tror att jag isåfall skulle tagit mer vara på denna lugna tid! Är matematik B så svårt som det ser ut eller är det rentutav enklare än A kursen? Blir fan svimfärdig av att bara kolla på skiten & vet inte ens vad jag vill bli längre.. Gud vad jag vill spola fram tiden några år.. (alt. någon vägled mig?!)

Nu lägger jag iallafall ner pluggandet för idag (en halv uppgift kvar innan kursslut) & börjar förbereda middagen innan Noel & hans mormor kommer! :)

KIKKI skriver:

haha, kan ju säga att jag satt med mamma flera gånger i veckan för att klara matte B och nationella proven, klarade det som tur var, mendet krävdes mkt plugg. men jag har svårt för matte också så :P du ska se att det kommer gå bra för dig med matten! :) du är så duktig!!

Sofia skriver:

Får man fråga vad du sökt för jobb? :)

Sofia skriver:

Sv: Haha, ja det är ju en bit att åka om man bor ända där borta! Håller tummarna för dig i alla fall :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar