måndagmorgon

Helgen har varit så bra som den kunnat bli. Båtåkning, surströmmingsskiva, poker & trevligt sällskap. Tror vi ska försöka oss på en sista båttur på fredag, för på lördag ska Noel ha lite kalas för våra & hans vänner. Den mesta släkten kommer redan idag & i efterhand var det sådär lagomt lägligt att köra barnledigt två dagar innan hans kalas, jag har det jag står i idag. Nu ska jag köra igång med tårtan så de får dra in sig lite, hade verkligen inte ork att göra det igår kväll.

Blir kortdag för Noel idag & pappan ska iväg & köpa presenten till honom som vi kikat ut. Vad det var får ni kika in & se senare. Han har redan fått en liten present utav oss, en motorsåg & han älskar den. Får hoppas detta kommer få honom att låta bli den riktiga. Jaja, nej.. nu måste jag köra igång, puh!






Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar