många bäckar små.

Då var även denna veckas arbete färdigt & jag ska ta mig en fralla & en kopp kaffe, som jag varit sugen på i princip sedan jag började plugga.. vilket jag gjorde så sent som kl tolv. Då jag svängde ner på en kaffe hos Emma efter lämningen på dagis & blev kvar där någon timme! :)

För er som har det knapert, eller helt enkelt vill spara in en extra slant. Så kan jag starkt rekommendera att baka detta bröd, blir tjugo stycken & kostar väl en femma max att baka. Till detta serverar ni ärtsoppa, kostar väl knappt en tia (eldorados är faktiskt riktigt god, även icas). Helt sjukt gott är det iallafall & en middag till tre stycken för ynka 15 kronor. Sedan är det bara att frysa in brödet & då slipper ni köpa en limpa för tjugo, satt då var inte bara middagen gratis, utan ni sparade så även fem kronor. Grymt! :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar