matte och lite gofika

Pjuuuuh..precis kommit innanför dörren, efter att varit nere i Indal & totalsanerat brorsans lägenhet igen, Haha fyfan säger jag bara.. men nu skiner det & doftar gott tills han kommer hem iallafall! Har inte ätit någonting på hela dagen, då jag för det första inte fick något direkt matsug bland alla ölburkar & fimpar :b Sedan kände jag att det var lika bra att bara köra järnet istället. Så nu ska jag.. inte äta heller, utan fika. Blev så sjukt fikasugen för en gångsskull så lika bra att ta tillvara på det, då frysen är full.

Så lite fika, sedan kör jag vidare på matten.. Har verkligen längtat efter det hela dagen. Helt sjukt egentligen... Sedan när blev jag så gammal? Men ni hör ju själv, det går uppenbarligen inte att förneka längre. Jag är en hundratjugotvåårig tant i en tjugotvåårings kropp. Vad hände & var gick det så fruuuuktansvärt fel?

Nä, men lite gofika & matematik kanske.. skulle lika gärna kunna vara min sista önskning, Haha.


(Låt det inte bli min sista önskning.)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar