satt sådär då!

Vi har blivit med både ny bil & barnvagn i dagarna. Vagnen fick jag ner till 300 spänn & bilen köpte vi billigt av en kompis. Kommer vara perfekt för mig att småpendla lite med, att den har turbo & faktiskt går riktgt bra gör ju knappast saken sämre.. får åtminstonde duga ett tag framöver nu. Satt nu kan jag ääääntligen ta mig någonstans igen & det tänker jag fira med en sväng ner till Emma imorgon! Sedan håller jag tummarna för att de hör av sig om lite arbetstider här i veckan. Sitter som ett barn på julafton & väntar på ett telefonsamtal! ;b



Noel "glassar" i den nygamla bilen. "Gammbil" sa han även, Haha.. skrotungen så farlig är den inte. En enkel saab 900, kanon bil för liten peng.


..och vagnen! :)



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar