The worst day, since yesterday..

Idag är ingen bra dag. Jag har huvudvärk. Mensvärk. Ryggvärk. Är inne på tredje koppen kaffe, utan att ha druckit någonting. Jag är så sugen att de hinner kallna eftersom. Ska försöka få klart den nästsista uppgiften innan kursslutet iallafall, powerpoint presentation. Rätt kul! Nu ska jag ge mig på kaffekoppen igen & ta en alvedon. Sedan kör vi helhjärtat igång med pluggningen & räknar ner sekunderna tills Noel kommer hem. Tror min lilla älskling blev hyfsat förvånad idag, då hans bästa kompis Anton var på hans dagis idag för inskolning! :)

Under morgondagen tänkte jag försöka mig på att putsa alla fönstrena, skura altanen och rensa lite bland urväxta kläder. Håller tummarna att mensvärken vill ge med sig tills dess. Helt sjukt att jag ska gå runt & känna denna smärta nästintill hela månaderna, en vecka före, en halv vecka efter & under ägglossningen. Någon som har eller haft samma problem & vet av något slags läkemedel man kan äta mot detta?

Hoppas ni andra har en bättre dag.. nu ska jag försöka rycka upp mig lite! :)



Emma s skriver:

Nu har vi kommit hem från första inskolningsdagen och det gick jätte bra. Noel stod som förstenad och tittade både på mig och Anton... Haha, han såg bra rolig ut. Småkikade lite på honom genom fönstret då vi var inne och han gick och skjutsade och tog hand om dockan i vagnen. Han tog lite ledigt från traktorerna tror jag. Och han berättade såklart om pappa sin som hade åkt "där" :) de är ju så söt alla småtroll som vandrar omkring där uppe :) hoppas du blir bättre i magen, sådär kan du ju inte ha det :/

sandra skriver:

Har exakt samma som dig, lika länge också.

Jättejobbigt är det!

Mvc säger att man ska prova Femal Balans, men har inte provat det än, kanske är något att läsa vidare på? :)

KIKKI skriver:

Ja, jag känner precis som du, så sjukt störande. En sak att ha ont under mensveckan då, men det räcker väll..

KIKKI skriver:

ja det är synd om oss =/ Fan vad killarna ska vara glada för alla dessa besvär dom slipper!! ;)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar