If you fight yourself hard enough you'll never win.

..any ounce of serenity

Jag är så jävla glad & jag älskar hur mina dagar ständigt går upp & er
. Igår morse var en sådan där dag som jag bara ville ligga kvar i sängen hela dagen & lyssna till regnet. Även om världens undergång hängde på om jag klev upp eller ej, så är jag osäker på om jag ens hade orkat slagit upp ögonen för att ihuvudtaget fundera på saken. Allt var så självklart. Jag & sängen hörde ihop & inget kunde föra oss isär, om jag så (och alla andra) skulle dö på kuppen. Ibland måste man bara få bli sådär nere, för att kunna uppskatta då allt känns så jävla bra... som idag!

Igår kväll var det två saker som tyngde mig & idag hinner jag bara kliva upp, så löser allt sig utan att jag ens rört ett finger. Du ser Jessica, en dag kommer allt tillbaka till oss.. like we said.

Jag vet att hösten är god mot mig
det har den alltid varit..

Jessica skriver:

Jag vet gumman!.. jag vet! <3<3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar