the irony of dying on your birthday



Ingen vila ingen ro. Imorgon är det bara halvdag på jobbet & Noel som fått svinkoppor & går på pencilin ska vara med farmor på stallet. Hade fixat med försäkringskassan så Robin skulle kunna vabba hela veckan med , men så blev han utringd på jobb som han inte kunde tacka nej till, så då fick vi snabbt tänka om. Skönt att allt fixade sig hyffsat smidigt iallafall. Jaja, idag har det bakats & fikats. Blivit uppvaktad av mormor, kjell & mamma, sedan drog jag en birstarunda tio minuter innan stängning & köpte ett vitt spetslinne för permanentpengarna, som jag tänkte ha imorgon.

Nej, det var väl det. Nu ska jag fixera & fläta håret så det blir lockigt tills imorgon, sedan ska jag slänga mig i soffan bredvid Johan.

Good night, sleep tight, don't let the bedbugs bite!


Ida skriver:

Vet inte om du fick mitt sms, men graattis iaf :) Hoppas födelsedagen vart kanon..

s skriver:

Hej! Hamnade på din blogg när jag kikade runt ¨på ricinolja. Du hade skrivit ett inlägg om det - min fråga är helt enkelt, hur gick det sen? Hur länge höll du på, märkte du någon skillnad på längd, glans, tjockhet...? Testade du på ögonfransar och bryn? Ansiktsrengöring?

Skulle vara kul att få ett svar, jag har nyligen börjat och sitter och funderar på ifall jag ska köpa 2x500 ml eller om det inte är värt det (blir billigare i längden.)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar