take your time, don't live to fast. troubles come, and they will pass.

Idag har det plockats & städats lite. Sedan tog vi en sväng ner till min farmor, då hon hade en present till Noel (en tröja med blixten som blinkar.. gissa om någon blev nöjd?) & jag fick present av pappa, växlade pengar till Kreta.. kanon! Sedan fick vi pölsa, kantareller, hjortronsylt & rabarber av min farmor. Sånt uppskattas verkligen, så nu ikväll har jag suttit här på altanen & rensat rabarber medans Noel lekt i sandlådan. Pappan i huset & min brorsa är & köper någon bil någonstans, inte så insatt.. men de åkte för en timme sedan iaf.

Lillen här hemma har ju inte bara fått svinkoppor, som han käkar pencilin emot. Utan igår morse vaknade han även av att hela ena ögat var igensvällt, nu börjar det lägga sig lite med det ser fortfarande hemskt ut. Troligen en mygga som bitit honom, det skulle lägga sig efter någon dag iallafall.

Imorgon är det jobb & min bror ska vara hemma med Noel. Sista dagen med pencilin nu, så hoppas vi ögat lägger sig så han ser ut (och känner sig) som folk för dagis på tisdag. Själv kan jag knappt sitta ner, eller stå för den delen då hela min rygg har låst sig. Värker så jag mår illa bara av att sitta ner den här korta stunden. Gissar på att det kommer bli en lång & kämpig dag på jobbet imorgon.

Nej, nu ska vi börja röra oss inöver & börja göra klar liten för natten, som sov alldeles för länge imorse & inte lär somna fören vid nio.


annie skriver:

hej, ja "hyllan" byggde jag av träbråtet från marschen. krukorna är gjutna, resten är väll skrot från skjulen :)

du borde ha din mobil hängandes runt halsen du..! Messar johan imorn, visst är det de numret du ringde från sist?

Tror inte jag stannar över på lördag, har ju min lilla katt att ta hand om.. :)hörs imorn !

AmandaTuremark skriver:

Heeeej sötnos ^^ måste säga att du har fin blogg :) gå in på min och var med i veckans blogg :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar