you want something done right, you gotta do it yourself

Så var även denna dag slut & man kan börja blicka framemot nästa dag. Som jag är ledig på & som även är min födelsedag. Varmt ska det bli också. Den ni! Inatt sover vi alla över hos mamma, eftersom vi enklast kör lite kalas här imorgon & Johan får lite närmare till jobbet. Så imorgon ska det bakas, men först ska jag permanenta min mormor. På fredagen var jag så fräck att jag bara tog på mig halvdag, då min kusin tar studenten & vi ska fira honom. Är lite stort med tanke på att han är den första i släkten som tar studenten. Om några veckor tar jag den också iofs, tror jag ska beställa hem en mössa jag med & gå crazy på stan helt solo.

Nej, imorgon ska jag försöka njuta av lugnet, för sedan går verkligen allt i ett. Det är jobb, slutspurten på studierna, 30års fest, midsommarafton (som vi ska fira i Alsen med släkten.. ändrade planer) & sedan ska man väl försöka hinna med en tvättmaskin & någon dammsugning däremellan, helst. Men det är bara trevligheter att vänta, så jag överlever nog.

Raspberry swirl cheesecake cupcakes, ska jag baka imorgon. Lär bli succé!

Jo, juste. Grattis Sverige.. eller vad man säger? over and out.


KIKKI skriver:

Men grattis på födelsedagen!!!!! :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar