en avkopplade helg

Hade en helt överlägsen fredagskväll, med skagen till förrätt & till huvudrätt bjöds det på oxfilé, två olika sorters kyckling, en massa olika små plock, sallader & flera olika dressingar & såser. Kände att det där restaurangbesöket vi tänkte ta tillsammans lika gärna kunde skjutas upp ännu längre. Nu fick jag ändå maten jag suktat efter, sedan känner jag att det hade kommit mer lägligt en kväll i sommar på en uteservering, speciellt eftersom jag inte ska ha någon semester i sommar & jag troligen skulle uppskatta det mer då. Jaja, nog pratat om det :b

Liten lämnade vi av hos hans morfar i fredageftermiddag & de hade tillsammans både hunnit med himlabadet & lekparken innan vi kom & hämtade honom på lördagen! Har aldrig varit på himlabadet med Noel, men tror jag ska dra en sväng dit med honom till helgen faktiskt. Känns mer värt nu då han blivit lite större iaf! :)

Idag har jag iaf städat, rensat & allt sånt jag inte kommer hinna med i veckan. Imorgon ska jag in på möte på jobbet, sedan blir det lite mathandling & plugg. Nu ska vi dra ihop någon middag, sedan blir det till att förbreda lite inför morgondagen & soffhäng innan läggdags! :)


Noel myser med sin morfar i solen! :)


Emma S skriver:

Berättade Noel att vi träffades på badet i lördags?, eller i alla fall utanför. Vi kom tyvärr dit då han precis badat klart. Han satt och myste i morfars knä och tyckte nog att det var konstigt att vi var där. Han såg bra fundersam ut :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar