en lördag i lugnets tecken

Imorse klev jag & liten upp för att göra iordning en oslagbar frukost till hela familjen. Inte alla mornar man har tusen olika pålägg hemma, men det är verkligen någonting jag skulle kunna vänja mig vid på helgerna. Älskar helgsfrukostarna tillsammans. Det är livskvalité!

Annars så har vi varit in till stan en snabbis idag, för Johan skulle kika på nått jobb. Liten har även blivit sjuk, så ikväll blir det bara lugnt hemmamys. Tänkte baka lite bröd nu som man kan frossa på ikväll! :) Nu är det fan vår förresten & morgondagen tänker jag helt tillägna till en vårstädning av gården & altanen!

Trevlig helg på er & hoppas ni alla lyckliga som ska på den lokala puben får en kanon kväll! :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar