Första dagen på veckan

I lördags drog vi årets första grillning hos grannarna. Kan väl säga att att det blev lite hårdare än beräknat & jag är fortfarande inte helt återställd.

Första dagen på jobbet idag gick iallafall kanon. Alla medarbetarna var så trevliga, lokalerna, upplägget & allt känns verkligen perfekt. Det är jag & en till som går denna utbildningen just nu & om tre-fyra veckor kommer jag vara färdigutbildad & äntligen få börja på riktigt. På byggavdelningen tillsammans med 8 andra goa gubbar.

Imorgon är det 8:30-16:30 som gäller & då ska vi fortsätta med villkorsutbildningen, sedan ska vi avsluta med lite samlyssning, där vi ska få sitta med en anställd & se hur det går till. Känner mig så taggad inför morgondagen, att jag gärna hade spolat fram tiden om jag kunnat... och inte varit så sjukligt trött.

Just nu sitter jag & Nolle själv i mammas lägenhet, blev kvar en natt till eftersom Johan åkt ut på jobb & kommer vara ute hela natten. Men kan vara skönt att vara på plats de första dagarna.

Nu ska jag mysa lite med min son & senare ikväll ska jag bara läsa på allt vi gått igenom idag, så jag blir proffs på allt vad det gäller vattenskador & ersättningar :b



annie skriver:

åhh hade ångest innan, nu har jag fan mer när jag ser på den fruktansvärda bilden på mig själv.. Fy fan va man ser ut när man är full.. Inte okej. Ska aldrig mer dricka!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar