Life without dreaming is a life without meaning

Dricker kaffe utan smak & masserar tinningen. Tror jag håller på att bli sjuk, väldigt lägligt. Ska samla lite kraft nu & rulla till banken, samt handla hem lite småsaker inför helgen.. kanske köpa sig en flaska vin & fira att jobbet börjar på måndag? Låg en timme i sängen innan jag klev upp imorse, stirrade ut genom fönstret & bara drömde mig bort. Jag måste vara den största drömmaren av dem alla, har ständigt tusen saker jag går runt & drömmer om att göra & en dag ska allt bli verklighet. Bara man har mål & en stark vilja så kan man ta sig långt. Just imorse drömde jag om en helg i stugan, där skulle jag bara ligga i ekan, stirra på den klarblåa himlen, andas frisk luft & känna hur jag guppade med vågorna. Drömmar behöver inte vara mer komplicerade än så.

Nu ska jag dricka upp kaffekoppen, ta en alvedon & hoppas förkylningen ger med sig innan dagens slut! :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar