mary kay

Kom i princip nyss hem från mary-kay-partyt hos Emma. Känner mig sjukt fräsch & återfuktad i ansiktet just nu & från & med idag så kommer jag Caroline Eriksson helt seriöst börja sköta om min hy. Äger inte en hudprodukt, förutom en timewise rengöring från mary kay som jag fick efter att varit värdinna för sisådär tre år sedan. Det fanns inte ens en garanti på att den fungerade längre, men ska ändå börja använda mig utav den nu, varje kväll för resten av mitt liv.. eller så länge den räcker. 

Skulle verkligen velat köpa allt, men kom åtminstonde hem med en foundation som var helt jävla perfekt för min hy. Primern & hudkrämen skulle jag helst av allt också sett följt med hem, men tänkte jag skulle vänta med dem tills min feta lön kommer in på kontot & allt börjar rulla på som det ska.

Hur som haver. Ta hand om eran hy tjejer, det tänker jag iallafall göra! :b


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar