muffinsbak and no energy

Känner mig helt körd ikväll. Rapportskrivningen är färdig & insänd. Makaronipudding till middag, följt av lite muffinsbak.. rörde ner både hallon, blåbär, röda vinbär, kokos & lite blockchoklad som fanns kvar. Har inte ens orkat smaka, för jag blev så jäkla mätt att jag knappt orkar dricka mitt kaffe. Var även hallonyoghurt i receptet, tyckte smeten inte alls smakade så gott som den brukade göra.. men duger säkert till Noel iallafall! :)

Skulle verkligen behövt sätta mig & plugga lite till, men är helt slut i huvudet. Skulle velat fixa lite på bloggdesignen också, men är så sjukt trött. Tror det blir lite soffläge nu bara!

Mamma skriver:

Ja ta och släng dej i soffan efter plugg, mat och bak:)Kram

Wilma Seger skriver:

Sv. Vad kul då får du länka så jag kan kolla. hihi :D.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar